مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 06:302021-05-15اقتصادي

بیشترین متقاضی مشاغل خانگی در اردبیل، زنان خانه دار  هستند


مسئول دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل استان اردبیل گفت: بیشتر ثبت نام کنندگان در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی از استان اردبیل، زنان خانه دار هستند.

- دبیر دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل استان اردبیل در حاشیه دیدار با مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل گفت: یکی از دغدغه های مهم بانوان خانه دار، داشتن نوعی کسب و کار و فعالیت اقتصادی در اجتماع بدون وارد شدن آسیب به امور زندگی و خانواده است که طرح مشاغل خانگی نیز از چنین ویژگی برخوردار است و این دغدغه را در جامعه تا حدود قابل توجهی مرتفع می سازد.

میثم ضارب نیا، در ادامه افزود: داشتن یک کسب و کار خانگی با درآمد پایدار و ورود بانوان و دختران خانه دار به عرصه فعالیت های اقتصادی موضوعی است که در برخی کشورهای آسیایی از جمله چین و ژاپن به صورت موفقیت آمیزی به اجرا درآمده و در کشور ما نیز در صورت اجرای صحیح می تواند کمک حال اقتصاد خانواده ها باشد.

در این دیدار، فریبا محمدلو، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل نیز ضمن استقبال از اجرای طرح مشاغل خانگی در اردبیل، آمادگی خود را جهت همکاری در اجرای هرچه بهتر طرح و رفع چالش های موجود اعلام کرد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیشترین متقاضی مشاغل خانگی در اردبیل، زنان خانه دار  هستند

بیشترین متقاضی مشاغل خانگی در اردبیل، زنان خانه دار  هستند